ringa fel...

ringde fel idag. var lite hövlig och sa "oj då, då har detblivit fel"
Och får till svar av en  tjurig jävla gubbe ( Nej du behöver inte göra ett inlägg om att jag ringde mig själv)
Gubben: "Jaha vart skulle du då?"
Jag: Ja det har väl inte du med att göra eller?
Gubben: Jag tycker inte om din ton. Hur vart du uppfostrad?
Jag: Jag tycker inte om dig
Gubben: Klick

Han la på

Jag tryckte återuppringning

Jag: Hej det är jag igen, du la väl inte på i örat på mig?
Gubben: Klick

Bytte telefon ringde upp igen.
Och frågar hur fan han vart uppfostrad

Gubben: Klick

Ja han la på igen.

Åkte till fika boden på jobbet, ringde därifrån och förklarade att jag inte har så mycket att göra idag så jag kan byta telefon 10 gånger till idag och fortsätta ringa han. Tills han ber om ursäkt för att han är en jävla surgubbe.

Gubben: Förlåt då för helvete.....klick




Kommentarer
Postat av: mia

hahahaha men raring...varför är du så arg hela tiden. Inte fått svar på det. Sedan skulle jag vilja veta hur många hamburgare du åt. Syftar på inlägget nedan. :)

/mijafija, Skåne

2007-10-29 @ 20:14:43
Postat av: Anonym

Nej jag är inte så arg hela tiden. En stor del är med glimten i ögat. Men är trött på att folk inte kan uppföra sig. Det är inte så svårt att vara hövlig. Och de som inte är det förtjänar inte bättre. Det låter bara argt... eller ja ibland är jag arg....

2007-10-29 @ 22:22:58
Postat av: Anonym

du ljuger ganska mycket va?

2007-10-30 @ 17:26:30
Postat av: Anonym

du verkar ju inte göra skäl för din lön om du kan åka runt en hel dag till olika telefoner.....

2007-10-30 @ 20:46:35
Postat av: Gladast av alla

Vilken jävla idiot du är! Lägg ner den här jävla skitbloggen istället!!!

2007-10-30 @ 22:03:46
Postat av: Kimmi

Hahahhahahahaaaa! UNDERBART!

Postat av: läsare

Hurra !
Jag bara älskar dej !
Mer mer !

2007-11-11 @ 15:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback