Ica´s shop express

Jag var och handlade idag, jag hatar att handla och drar mig för det in i det längsta. Jag hatar att stå i kassa kön och vänta på alla idioter som ska lägga upp sina matvaror i alfabetisk ordning. Alla tjockisar som köper nyckelhåls märkt mat från viktväktarna,diet coke (som innehåller ett sötningsmedel som man kan få cancer i röven av) och avslutar med en 200 grams chocklad kaka och 3 påsar chips

Jag hatar de jävlarna som ställer sin jävla vagn mitt i kön efter de handlat och låter den stå där medans de plockar in varor i sina påsar. eller de jävla idioterna som som stannar upp med att packa ihop sitt skit för att för en liten stund samtala med en ytlig bekant i en liten stund. Alla de jävla idioterna som inte inser att de inte är ensamma i universum.  Alla dessa jävla idioter som tar upp min tid och får min puls att rusa upp.

Ja jag vet att ibland så har jag fel, alla är inte idioter, Men för mig är de det.  i alla fall när jag är på affären.
Och ja jag vet att jag kanske skulle gå en kurs i anger management för alla de gånger jag få ett raseri utbrott i kön och slängt mina varor och gått.

Idag fick jag mitt Ica kundkort och mitt shop express. Idag stod jag inte i kön. Idag så vart jag inte arg. Idag är en bra dag. Den bästa dagen sen jag uppfann hjulet.

Jag är inte bara smart som har shop express, jag är snygg med.


Kommentarer
Postat av: Grecen®

Det va mig tamifan va du ska hacka på mig hela tiden.

INTE MITT FEL JAG E INVANDRARE O FET hehe

2007-10-25 @ 01:37:19
Postat av: Ronna

Är det speed shopping nu mera då.

2007-10-25 @ 18:50:38
Postat av: Jessica

Kul å se att nån mer använder uttrycket "på affären"

2007-10-26 @ 13:46:03
Postat av: mia

Men dåh, vi tjockisar ska inte vi få handla? :)

Lämnat vår "förra mötesplats", åtminstone tillfälligt. Lite trött på det men jag dyker väl in en dag då jag känner att jag pausat nog. :)
Kom på att jag glömde adressen till din blogg men så mindes jag att den började på "arg" och då låg den i cashen.

Hur orkar du vara arg på så mycket? :D
/mia, Skåne

2007-10-27 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback