hmmm

jag vart nyfiken på att se om han/hon loggat in igen. Jodå du hade visst det. Och samtidigt bemödat dig med att hata mig lite till. Bra att du har något att göra på dagarna. Och vet du.. jag skriver precis vad jag vill här och tänker inte sluta med det bara för du inte tycker om det. Det är lite roligt att du lägger ner så mycket energi på det här, och du vet ju tydligen vem jag är med. Jag får väl passa mig lite nästa gång man är på krogen så man inte får en flaska eller en två tum fyra i skallen, för du verkar ju verkligen vara skitsur och verkligen hata mig. Men det är ok, du verkar ha tråkigare än vad jag har på fritiden. Så om det roar dig. Hata på

kikar in lite senare och ser vad du skapat för hat kommentarer, om inte annat så kan vi ju samtala mer här i morgon, för du är nog här snart igen :-)

Kommentarer
Postat av: vem fan som helst

för att har varit den arga bloggaren till att gå i "de-fens".... nu tycker jag att du borde skärpa dig lite/mycket.Du kanske inte är den du utger dig för att vara, det kanske skrämmer dig att han vet vem du är,men va fan gör det, du är nog en syndare trots allt.... du skall ej bära falsk vittnesbörd.

behandla andra som du själv vill bli behandlad

2007-11-01 @ 20:12:54
Postat av: Gladast av alla

Hej din lilla särskrivarbög. Du verkar inte ha lärt dig nåt i skolan idag heller

2007-11-01 @ 20:25:57
Postat av: vem fan som helst

va går han i skolan? ok trodde inte det var en torris... sorry

2007-11-01 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback