åhhh din lilla mupp

ny kommentar...


Gladast av alla om nu så Fan vad störd du e! Skaffa ett liv istället! Snacka massa jävla skit om invandrare utan jobb när du själv knappt kan stava. Särskrivaren deluxe! Du borde gå en kurs i svenska MR. talskrivaren. Du e kass, rutten, vidrig och en allmän belastning både för nätet och befolkningen. Du gör bäst i att bara dö! Nu helst!!!! Ditt vidriga as!!!! IP: 83.252.158.70

-------------------------------------------------------------

hehe det är märkligt vad arg han är.
En sak bara. Jag har aldrig någonsin pratat skit om invandrare vare sig de utan jobb eller de med.
ett inlägg nyligen tog jag som exempel en invandrar kille som jag hörde på radion. Hade reportern i inslaget på P3 använt sig av Markus 17 år från borlänge som är hiphopare så hade jag skrivit om honom.

Det jag skrev om är att SVENSKAR är ena jävlar på att gnälla på allt. Precis som du är.
Inte en enda gång har jag skrivit på något sätt att en invandrare är sämre än någon annan.
Och ja jag särskriver säkert en hel del, stavar säkert fel här och där med.
Men det här är mina åsikter, min virtuella dagbok. Och att hoppa på mig på det sättet som du gör är bara dumt och onödigt.  Och visar inte mycket mer än att du är en obildad småsynt person. Och jag är helt övertygad om att du är så perverst intresserad av vad jag skriver här. Du är inne varje dag och läser. Du förstår väl att du loggas vid varje besök?

Skulle det finnas lite stake i dig skulle du inte skriva här anonymt heller.

Jag är inte arrogant, jag är bara bättre än du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok Lilla FittBjörn! Den dagen du blir bättre än vad jag e finns inte! Sluta att ljuga i dina patetiska skrivelser istället. Du vet ingenting, kan ingenting, ljuger om allt, och e allmänt vidrig! Det du skriver om har aldrig hänt. Den dagen du börjar att skriva om vad som verkligen händer i ditt liv så ska jag ge mig till känna! Stick för fan!!!

2007-10-31 @ 20:28:32
Postat av: Anonym

Fan vad du måste trivas här när du får dig själv att tro att du e bättre än andra. E väl enda gången i ditt patetiska liv???

2007-10-31 @ 20:31:19
Postat av: vem fan som helst

oooh den sved....

2007-10-31 @ 20:40:42
Postat av: Gladast av alla

Hoppas det svider din lilla kassa fitta

2007-10-31 @ 20:44:30
Postat av: Kimmi

Ujujuj....vilken sandlåda det urartade till här då!
*fnissar förtjust*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback