isch

Jag får nog ändra mig lite, måndagar är fan värre än söndagar, i alla fall idag.
Kommer ut till bilen... ja då är det väl minusgrader igen och ett äckligt lager med is har lagt sig över rutorna. Efter att ha använt norra europas sämsta skrapa så tror jag att det är bara att åka,... nej då,, då är det väl is på insidan med... helvetes helvetes helvete. VIlket i sin tur blir jordens jävla kondens i bilen när värmen kom så jag fick köra med rutorna lite öppna. Hela dagen har varit en liten liten uppförsbacke med små små motgångar, ingenting har gått riktigt bra.
Vi måste öka utsläppen från fabriker och bilar för att skynda på växthuseffekten. Jag är skit less på vintern.


Om man kan bli förkyld i ett öra så vart jag nog det idag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha nu låter du sådär bitter igen. Nu känns du igen :D

2007-11-05 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback