dumheter...




Vad fan är det som gör att  en fotbollsspelare kan bli mångmiljonär på att sparka på sin jävla boll?
För att de är duktiga på det?
åfan.. jag kan spika jättemånga spikar i en planka kan jag få några mille för det med...jag är ju bra på det

Jag kan spika en jävla massa spik så kan jag med få köpa en 30 miljonersvilla för alla pengar ni betalar mig för att se det.
Jag kan starta en liga med speciella spik regler och anfalls vinklar med hammaren, viktklasser ,,you name it

näe... men betala några hundra för att se några sparka på en boll det kan ni....

10 spänn tar jag för att spika....tänk på det.

Och kom ihåg... munnen du pussar godnatt har en främling haft kuken i








Kommentarer
Postat av: Jessica

"Och munnen du pussar godnatt...."

Nädu, de tror ja inte ;)

2007-11-14 @ 18:37:25
Postat av: gladast av alla

Du ska bara hålla käften och vara glad att du överhuvudtaget har ett jobb att gå till. Ingen, förutom pissfirmor vill ha din tjänster! Häng dig istället! Fortast möjligt.

2007-11-14 @ 20:10:55
Postat av: gladast av alla

Bögjävel!

2007-11-14 @ 20:12:18
Postat av: Linda leksand

Gladast av alla e ju argare än dig:( Konstigt....Kram kram

2007-11-15 @ 08:11:17
Postat av: Ronna

Känns som om gladas av alla är en sjukt störd person som borde få en stor sinnesundersökning,
ganska störd.

2007-11-15 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback