ojdå

Inte bloggat sen maj, vad har hänt sen sist tro....
Jo,, jag köpte en ny bil, en saab 93 Aero, det var skoj. tills AC paketet rasade och försäljaren inte ville ha det på sitt ansvar.
Efter en del  muntliga varningar om vad som skola ske med han och hans lilla firma så betalade han gladeligen ett nytt Ac paket.
2 dagar senare så blev jag stannad av polisen för min nya bil var belagd med körförbud.
Hej bilhandlare,,,det är jag igen.

Slängde mig i firma bilen, arg som jag vet inte vad, sprängde ljudvallen när jag kastade upp dörren hos han.
Han fick betala besiktning, och mina påstådda böter på 1200 kronor.

Det som glädjer mig lite med  det här är att den bmw som jag lämnade i inbyte havererade motorn på under en test körning en vecka efter jag bytte in den mot min saab. 

moahahahha

Jag ska försöka skiva lite mer i helgen, just nu ska jag  nyktra till lite , och fundera på varflr jag köpte 100 st cheeseburgare på mcDonalds igårimage4

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Varför köpte du inte Milkshake?
/A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback