såja

Efter 3 dagars intensivt krökande och viftande med plånboken i munchen så försökte jag jobba, Det gick inte så bra åkte hem.
Ledig i morrn så en öl kan man ju ta. Det jag presterat i dag är att jag askat ciggen i min öl... 3 gånger.
Har inte rakat mig på en vecka, inte ett sånt där manligt skägg som anda får, mer ett luddigt oborstat sunkigt skägg.
Men å andra sidan är jag inte arg idag, mest sunkig.
Tar tag i det där i morgon. eller... ja kanske på onsdag eller torsdag.

Jag frågar mig själv hur många som kommer hjälpa brevbäraren att bära räkningen från mastercard när den kommer....




Kommentarer
Postat av: Cina

Sköna inlägg du har.. haha
Ett nöje o läsa ;)

2007-05-06 @ 23:22:08
Postat av: Kimmi

Inte mycket till ilska där inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback