då ska vi se,,,,

Det var ett tag sen jag bloggade, Och jag måste ju säga det,, det finns ingenting som är för litet för att bli arg på.
Ska försöka summera sista månadens känslosvall och raserier.

Jag har 2 veckors lön, det är riktigt bra för när jag ska handla så är det inte så mycket folk i kassan.
Jag åker som vanligt till affären för att "stor handla",, ja vilket som vanligt slutar med 5 påsar pyttipanna, 1 deo och tvättmedel typ. Förstår inte riktigt hur jag gör det där,, men jag har mycket deo,pytt o tvättmedel hemma...

I alla fall när jag kommer fram till kassan, väntar på min tur så står det en äldre herre, med förmodligen varenda bokstav som finns i sjukdomsväg, adhd,adidas och allt det där. Ahhhh nu vart nån arg för jag tog en slutsat om en okänd mäniskas eventuella problem. trist....
Hur som helst så har karln en snuskigt full vagn, jaja tänker jag och står tålmodigt i kö.
Då börjar han att sortera varorna i alfabetisk ordning, i en perfekt linje på bandet, samtidigt som han viskar nåt för sig själv, samma visa när han packar i skiten i sina påsar.
Det börjar koka lite i min arga lilla skalle, men jag är tyst. säger ingenting.mumlar kanske något om svenska sjukvården.

Kommer ut till bilen efter lång tid och inser att samma gubbe parkerat sin bil,, så extremt jävla skit nära min att det är helt omöjligt att komma in i den, då brister det, ljudligt svärnades och kastandes med kassar så ålar jag mig in i bilen på passagerar sidan, kedjerökandes med en stor bultande "arg så in i helvete" ven i pannan. nästan dreglandes.

När idioten går iväg med sin vagn så orkar jag inte mer, med en överhängande risk för en fatal ven spräckning i pannan så åker jag rakt över gräsmattan, svärandes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback