dra åt helvete världen här kommer jag

Nu ska vi se, det var ju ett tag sedan sist...
Vad har jag vart arg på och vad är det jag hatar så mycket just nu?
Jo gott folk nu ska ni få höra.

Vi kan börja med Mahmoud Aldebe, det lilla geniet som uttalade sig om att muslimer inte behöver följa svenska lagar utan de ska få egna som passar muslimer.
Mahmoud Aldebe,, har du hört "ibland är det bättre att låta folk tro att man är en idiot, än att öppna käften och bevisa det"
Du är dum Mahmoud Aldebe,, riktigt dum.


AFA och reclaim the city,, jag är säkert riktigt dum i huvudet för jag förstår inte.
Det är alltså så att det är antifascistisk att ,, gå bärsärkargång i stan, kasta stolar slå sönder fönster.
Hota poliser osv osv.
Jag såg ett nyhets inslag om det nyligen på TV4, Och jag måste säga att så snälla som polisen var mot de där idioterna, det hade jag inte varit. De stod med batonger men valde att fösa bort de med händer istället. Hade det varit jag och min batong, ja då hade jag nog slagit de jävlarna än idag.
Skaffa ett jobb istället och arbeta er trötta istället för att hitta på sånt skit. idioter.,,,,

Och de där bleka jävla veganerna som står o skriker "meat is murder" på min lunch.
Hörrni,, det är min skit, min uppätna hamburgare som gödslar din jäva böna du åt till lunch, så ta och håll din käft stängd,

Nu fick jag ont i huvudet....

Jo just ja.. jag hatar att inte få det jag vill. Och nu vill jag så in i helvete.

Kommentarer
Postat av: Reddish

hahaha....du dom där grönsakstuggarna leker ju musslor dom med, vill bestämma vad man ska käka eller göra....helst ska man släppa ut tamdjur (eftersom de flesta minkar e uppfödda i bur eller sånna djur som de gladerligen "befriar") på vift så de kan dö en riktigt plågsam död (ever heard about summer cats era små broccolin?!)

Och de här reclaim the city har jag inte satt mig in i, men asså betydelsen för sig & förödelsen för sig...hittar tyvärr inte en endaste mer gemensamn nämnare än att vi pyntar för deras lek...naaajs, ser det ut som jag vill bekosta mina skattepengar på nya skyltfönstren elle??? Nä just det!

Så aaah...HATA DOM...det enda rätta *S* eller så får de vackert förklara syftet för mig, så jag kan ändra åsikt! OCH PS. JAG VILL OXÅ HA EN EGEN LAG!!!
My demands:
Jag ska få parka vart jag vill & skola icke få böter?!
När jag begår brott skola jag tolkas som tillfälligt psykiskt gone & givetvis behöva ha min anstalt/terapi på annan ord, då flyktrisken är hög...Miami Beach passar fint akej...

and so on...*ASG* funka det elle??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback