pfff

Jag tror egentligen inte att jag är så sjuk i huvudet som vissa försöker framställa mig, skillnaden mellan dig och mig är att jag ger utlopp för de känslor som du inte vågar.
Kom inte och säg att du aldrig har velat slita ut idioten som backar våldsamnt ut på parkeringen så du får tvärnita, och bara stå och skrika åt han/henne vilkenm jävla idiot den är och att den aldrig skulle fått körkort och att ställningen som den gjordes i skulle förbjudas för att det tillverkas bara idioter i den. Kanske inte ordagrant så men jag vet att du tänker det, skillnaden är att jag gör det som du bara tänker.
Gör det mig till en bättre person än vad du är?,, nej knappast.
Men det är du inte jag som ligger på kvällen och ångrar att man inte sa ifrån.

Kom på nu att det är säkert nån idiot som tror att jag skriver det här till sig för att jag använder ordet "du".
Tror du att det till dig jag skriver det här så är du det,,, ja just,,, en idiot.

Jag tycker om ordet idiot, använder det så ofta så det nästan har tappat kraften och gnistan. Men det är ett bra och beskrivande ord.

Det är möjligt att det inte alltid är mitt sätt som är det rätta, men jag får i alla fall folk att veta vart jag står och vad jag tycker,
" in culum tuum" - Kyss mig i arslet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback