Linda Rosing...

Näe nu ger jag fan snart upp. Nu startar ett nytt parti. Det "Unika partiet" som det så fint heter. Linda Rosing av alla ska vara front figur. Alltså först feministiskt initiativ och nu det här?

Vad är det för jävla lekstuga vi bor i egentligen. Aldrig i helvete att en enda liten jävla krona av mina skatte pengar ska gå till den där skiten.
Kommer en  endaste lilla jävla skit politiker från nån av dessa skit partier in i riksdagen så ska jag jobba svart resten av mitt liv. Ska göra mitt yttersta för att inte bidra till ett endaste jävla något till deras förvridna lilla skit värld som de lever i.

De är ena dumma jävla manshatare det är allt. Fria tamponger och mera lön ,, jo hej du.
En örfil och marsh isäng det är vad de ska ha.



Kommentarer
Postat av: Reddish

hahahaha...ja jag hörde det, och vad fan vill den pantade jävla bruden? Ha fred på jorden? Alla bör obligatoriskt bära rosa? Fler BB serier? Vad kan stackars lilla hon tänka med egen hjärna? Vem uppmuntrade henne???

säger då det...freakin crazy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback