näe det går inte,, ibland måste man bara bli arg

ja det gick ju inte så bra det där,, det med att inte vara arg. Bilen gick åt helvete, visserligen så hade jag kallt räknat med det eftersom det är min bil. Det är nån jävla data grej box låd jävel som nån hårig tysk fått för sig att den ska sitta i min bil som gått sönder. först så glappade stereon, sen slutatde varvräknaren, sen hastighets mätaren, sen resten. Och jag vart arg.... riktigt jävla arg.

Men även jag kan se ljuset i tunneln, det vart inget utbrott idag. Tänkte istället att någonstans sitter det en person som vill äta keso med mig, kändes genast lite bättre

Kommentarer
Postat av: Redish ...

AHA...akej...det börja flippra...*PUST* tänkte jag gått vilse först men nu så...nu vet jag *S*!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback