sunday bloody sunday

jaha dags igen...
Gick och lade mig i sängen efter maten för att försöka sova bort några timmar från denna gudsförgätna dag.
Precis när man somnar så kommer min hormonstinna tonårsgranne på hur jävla bra ide det är att samla sina kompisar och deras mopeder och stå och gasa en stund utanför mitt sovrumsfönster. Kul att de hade tutor på skiten åxå.

Ligger en stund i sängen och tänker på filmen "falling down". Ni vet den när han får ett sinnesutbrott och skjuter sönder halva staden. Fnissar ett psykotiskt inombords skratt och önskar att jag vore han.

Jag är fan i alla fall 40 år äldre psykist än vad jag borde vara. Jag matar fåglarna på gården, men bara de små. De stora fula kråkorna de kastar jag saker efter.
Jag skriker åt alla barn som leker på gården,,, arga farbrorn det är jag det.

Muttrar för mig själv att när jag var grabb då hade man respekt för alla.... Jag är bara 30,,, nästan grabb ännu.

en surig jävla gubbjävel,, det är jag det.

Me like it!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad har Bloody Sunday med det här att göra?

2006-01-30 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback