Körkortet,,,,AkA Blinkers är för mesar

Har ju fått för mig att skaffa körkort igen.
Intensivkurs på 10 dagar, Men eftersom jag är så inihelvete skitbra på allt så ska jag naturligtvis proppsa på att göra det på 5 dagar.

Det var ju misstag nummer 1.
Jag kör tydligen inte så jävla bra som jag trodde.
Eller, jag kör precis så bra som jag trodde, bara att min standard för perfekt inte stämmer med frökens...

Vända i korsning, det är alltså inte godkänt att göra en vad jag kallar VZK4, Det vill säga snegla i backspegeln och tokvända.

Vända på gårdsgata, Skrika åt folk som ställer ut sina sopptunnor,, Näe det ger inte heller ett garanterat julkort från läraren, möjligtvis för att man kommer att bli den elev som kört flest lektioner.

Nu är det ju en jävla tur att tjejen som jag kör med har lite humor så hon fnissar mest åt mig nu när jag sitter och fräser åt folk.

Kort sagt, jag är precis lika dum i huvudet som jag var förut, nu är jag bara äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback