idioter

jag har en unik förmåga att se på folk om de är idioter eller inte.
tittade på nya grannen idag, hon är en idiot. Syns direkt.
Sen öppnade hon käften och undanröjde alla tvivel.
Likabra att be henne dra åt helvete när hon säger hej, så det inte blir några missförstånd.
Vill inte ha en idiot springandes här och lalla.


Ibland kommer det en idiot kärring hit och gnäggar. Jag brukar säga åt henne att hon inte är välkommen.
Men hon verkar inte fatta det ändå.
Sist hon kom hit så stängde jag dörren när jag såg det var hon.

Träffade en gammal klasskompis i veckan, han har tydligen pluggat nån viktigpetter skola och fått en chefs tjänst,,,,
Jag tjänar mer pengar än honom.. han är en idiot.
en idiot med skitful slips

Kommentarer
Postat av: Humlan

Dom flesta chefer är dumma i skallen!

Postat av: Mocca

Jag har också en sådan idiot till granne. Såg det första gången vi sprang på varann -sen när hon öppnade munnen -shit vilken blåst människa. Så nu "låtsas" jag prata i mobilen eller ngt. när jag ser att hon är på ingång. Orkar inte lyssna på hennes jävla oitelligenta harranger som aldrig tar slut. Bättre då att verka upptagen!
/M

2005-10-15 @ 23:01:21
URL: http://mocca.blogg.se
Postat av: S

Våran granne är helt dumm i huvud! Hon klagar över allt, även om det inte ens är sant. Hon klagar t.ex. att vi röker inomhus. Jag har inte rökt på 5 månader och min sambo slutade för en månad sen. Hon skriker och gapar utanför våran dörr och jag börjar bli trött på henne. Jag är glad att vi inte är ensamma...att det finns flera psykfall som grannar! Lycka till allihopa!!!!

2006-01-09 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback