Bonniers Trafikskola

Satt nyss och tittade i Bonniers Trafikskola. En jävla Cdrom...
Tyckte till en början att det var mycket enklare än för tio år sedan som jag läste det sist.
Så kommer man till fråga nummer sju....

"Bilda en mening med följande ord , glöm inte att avsluta med punkt."

Sen är det ett tiotal ord som ska knullas runt till de blir en mening. Som naturligtvis avslutas med punkt.

VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM????
Det är för helvete inte en svenska lektion jag behöver, det är ETT JÄVLA KÖRKORT.
Är det så att analfabeter inte får köra bil? Ytterligare en jävla EU regel?

Bonnier och vägverket,,,,, DRA ÅT HELVETE.
Har jag kört utan kort i tio år så går det fan i tio till. Tänker fan inte sitta och lära mig menings uppbyggnad på en jävla körskola.

En klyftig kommentar om att jag behöver en svenska lektion behövs inte,,,

Kommentarer
Postat av: Näshår

Man undrar ju hur fan en anal-fabet luktar?

Postat av: Pernilla

Dags att ta en svenska lektion? ;-P

2006-11-22 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback