lunArzTorm...... För dej zom iNte ViLl zTAva *skrattar*

lunArzTorm...... För dej zom iNte ViLl zTAva *skrattar*

Jag hittade en lunarizer på nätet  http://www.angelfire.com/indie/lunarizer/
Med den här kan jag nå oanade höjder. Jag ska nu ge mig på att fråga min dotter som är sjuk och hemma från skolan om hon vill ha mat idag.

Följande scen utspelas på msn, ( vi har 3 meter  mellan varandra men vi lever i ett modernt IT samhälle )
--------------------------------------------------

vIll du ha maT iDAG lr?? *skrattar* kan gÖRa kÖttbUllaR å mAkAROner om du vIlL HA????? *skrattar*


Inte som andra femåringar ^. says:
JaA

------------------------------------------------


Ok...... JA da typ gÅr Ja ut typ i köKeT dA... typ funkar BRA typ d häR.. *ler* Blir iNgA kommunikAtionZ typ fel typ i framtiDen..... länge leVE iT Zamhället







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback