jovisst så att...

Ni som hänger med och läser bloggen har ju märkt att pseudomymen " gladast av alla"  skriver sina små blänkare då och då.
Vet ni... jag tror han ljuger. Han verkar inte alls speciellt glad den där.
Han skrev "bögjävel" i en kommentar. När alla vet att det rätta och moderna namnet är homosexogay.

Är tyvärr inte speciellt arg på något idag heller, så det var den lilla läsningen som bjöds på idag.

Puss på dig gladast och tack för att du kommer med dina inlägg när jag själv inte har tid. Du roar så många med de verkar det som.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tror att han inte tycker du är arg nog och bara vill ge dig lite inspiration ;)Lr så är han avundsjuk på att du har en egen blogg.. stackarn.

2007-11-15 @ 22:01:48
Postat av: Linda leksand

Hahaha jag håller bara me föregående talare=) Kram kram från norr

2007-11-15 @ 22:07:50
Postat av: gladast av alla

pseudomym??? aldrig hört talas om det ordet förut. undra vad det kan betyda? Tror att det finns några lediga platser på vårterminens SFI-kurs. Där kommer du inte att vara sämst. Bara nästan ditt vidriga lilla as!!!

2007-11-16 @ 21:43:54
Postat av: vem fan som helst

Ha ha kul med det där sfi-köret.

2007-11-17 @ 12:24:37
Postat av: Kimmi

Jag tror du kan ha rätt...människan är argare än du... trodde inte det var möjligt hahahaha
Du får akta dig så att inte "Gladast av alla" kapar Arg-bloggen och gör den till sin!

Sen borde vi gå tillbaka och kolla samtliga kommentarer som han/hon/det skrivit och se om ni inte skulle kunna bli kurskamrater på SFI - DET hade blivit en höjdare!

Postat av: Kimmi

PS: Det är väl inte något gammalt ex du har retat upp? *fnissar*

2007-11-18 @ 10:20:45
URL: http://www.asiktskanonen.se
Postat av: vem fan som helst

han har nog bara ex!

2007-11-18 @ 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback