jorå...

jag var och röstade idag, framme vid lokalen som skulle föräras med min röst så står det en hög med gamar och vill packa på mig en massa valsedlar, jag tackar artigt men bestämt nej till alla och går vidare, då hör jag bakom mig när jag går " jaja man ser ju ändå på honom vad han ska rösta på för parti"

Operation uppläxning påbörjades ganska fort från min sida.
Den bultande arga venen i pannan började göra sig påtaglig igen
Den bittra smaken av hat och förakt
när man inte vill något mer än att slå ut varenda tandrad i hans hånande leende.

Jag fortsätter operation uppläxning och avslutar med att säga, men jag älskar  dig,, fast du är värdelös.
Går in o lokalen och det är tyst och svalt. alla tittar på mig men ingen säger något.
De vet att jag har rätt och han har fel,, så in i helvete fel

Kommentarer
Postat av: vem fan som helst

Du verkar ju läxa upp folk i tid o otid,,,, var du inte på jobbet den dagen? DÄR ÄR DU JU ALLTID ANNARS!!!!!! Eftersom du brukar skänka så jävla mycket pengar borde jag ge dig mitt konto nummer, för jag vill va ledig mer

2007-10-30 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback