min första blogg....

Jag hatar folk.

Kan inte gå in på Ica utan att bli arg. Är alla uppfostrade av tjackskadade smurfar?

Hur jävla svårt ska det vara att inte parkera sin jävla vagn mitt i en gång så ingen annan kommer förbi.

De står och pratar med folk som de egentligen inte vill tilltala. "Hade du fint väder på din semester?" Precis som om de skulle bry sig ett jävla dugg om det. Annars då? bilen går bra?....idioter

Blir arg på snickare,, jämnt. Tror de att de är bättre än mig för de har betalt att slå med hammare.

Vill ta grävmaskinen och köra över deras fikabod.

Idag på jobbet så kom en hög chef på SSAB i oxelösund gående igenom mina avspärrningar. De gäller tydligen inte för chefer. För de har rena byxor. Jag tömde ett lass sprängsten bakom honom och grävde vidare. 

Körde över snickarens byggström så de vart utan. Låtsades som jag inte sett den.

idioter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback