Nettonet....

Köpte en ny dator hos nettonet i veckan, Det är en riktigt bra butik, bra priser med. Men om du vill ha alla saker som ingår i köpet så ska du inte handla där. Jag fick inget tangentbord. Ringde deras support och gnällde lite om det. Och får svaret :

Support: Ring HP, det är de som inte packat ner de i kartongen. Vi har inget med det att göra.
Jag: Menar du allvar? Ska jag som kund ringa till era grossister om det saknas något i mitt paket?
Support: Ja det står på våran hemsida tror jag.
Jag: Jag tänkker väl fan inte ringa runt, ni har min adress skicka ett tangentbord bara
Support: Nej det går inte till på det sättet.
Jag: Ok jag ringer HP och pratar med de. Och ni kan ringa min chef och be om pengar för mina är slut. Det är inte jag som betalar ut lön och jag får nog för lite så de är slut nu, Det står att läsa på min hemsida tror jag.

Ja osv osv. nivån vart lägre o lägre

Efter en del tjaffs med support så gan han med sig och samtalet kom upp på vuxennivå igen och han skulle givetvis skicka ett paket till mig.
Idag ringde de och sa att jag skulle ringa till Hp.....

Vad i helvete är problemet? Det är för helvete en data butik, skicka skiten bara


Kommentarer
Postat av: gladast av alla

Du är en jävla idiot!!!

2007-12-06 @ 17:46:30
Postat av: Anonym

hahaha du kan inte hålla dig borta du. Tror du är lite smygkär i honom.

2007-12-06 @ 18:54:03
Postat av: Kimmi

Du är utmanad på min blogg!

Postat av: vem fan som helst

Utmanad på en blogg!!!! Ha ha ha
All heder åt "Gladast av alla"...

2007-12-08 @ 09:45:46
Postat av: Bringan

#gladast av alla " du måste ha seriösa problem..aldrig sett människa så småsint och okunnig som du. trist men du kanske inte fick kärlek som barn

2007-12-10 @ 17:56:43
Postat av: gladast av alla

Hörru du Bringan! Grejen är att jag vet vem den här idiotbloggaren är. Och det han skriver e bara bullshit. Om det e nån som har seriösa problem så är det han. Han e en riktig jävla nolla! Det tar ungefär 2 sek att fatta det när man träffat bögjäveln!!! Så, håll till godo Bringan.

2007-12-11 @ 16:25:37
Postat av: jultomten

Hahaha om det är någon som har seriösa problem med sig själv är det nog Gladast, som inte har bättre för sig än att kolla på den här sidan varje dag och komma med sina barnsliga inlägg. Sidan är rolig och du är sjuk. Inga klappar för dig lilleman

2007-12-11 @ 19:46:47
Postat av: Bringan

vad roligt att höra gladast av alla att du trots allt känner till en människa irl, det verkar som du mest lever ditt liv framför en dator. Det du inte verkar ha fattat är att detta är en blogg där folk som "arg" kan sätta sina tankar och funderingar på pränt. Konstigt att du lägger så mycket energi på att dissa hur hans tankar och funderingar går beror det på att det är helt tomt i ditt eget skal..

2007-12-12 @ 08:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback