piss piss piss piss

Det finns så mycket att vara arg på egentligen, vart du än vänder dig så finns det något att irritera sig på, det finns iofs stunder med rätt sällskap som förhindrar den där bristande venen i pannan att explodera.
Sista dagarna, eller veckan så har jag inte gjort mycket annat än att jobba, har inte sovit många timmar alls.
Det får en att fundera på livet lite...

Var det så här jag ville ha det?
Jag jobbar skiter äter och sover,, ja sover,, det är inte så mycket av det.
samlar pengar på hög , och har egentligen inte så stor nytta av de,,, allt är ju stängt när man kommer hem.

Ett tag så skänkte jag bort pengar,, ganska mycket. Det kändes bra då,, men så blir man arg igen,, för jag skulle kunnat använda de pengarna till att resa bort ett tag. Men men,,,
De flesta vänner jag har, slutade ringa för länge sen, de vet att jag är på jobbet,,, eller ska jobba.
MIn chef tycker nog om mig i alla fall.

Jag är kanske inte arg nu egentligen,, men jag är så trött på skiten nu.. bitter heter det kanske.

eller trött..

eller jag vet inte...

eller självömkan...

Ja... självömkan heter det

självömkan är ordet och jag känner den bittra, vidriga smaken av det. och jag vill spotta men det går inte



Kommentarer
Postat av: vem fan som helst

vanliga människor jobbar ca:173 timmar per månad , de har tid att träffa vänner ,handla och resa.... jo det finns nåt annat än jobb det kallas fritid!!!

2007-10-30 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback