Försäljare,,,

Har haft två stycken påringningar i veckan av försäljare, den första var en tjej som ringde från Telenor.
Hon berättade för mig att jag var kund hos dem. Åfan tänkte jag.
Sen sa hon att hon hade ett smaskigt erbjudande till mig, ( Vad säger teleonor om att du har det tänkte jag för mig själv och fnissade).
- Hur många i din familj använder sig av telenors mobila tjänster?
-Hmmm ja det är alla.
-Bla bla bla bla ringa gratis bla bla bla jätte bra bla bla bla

Ja hon höll på en stund och jag svarade ivrigt mmm då och då.

-Hur många sa du att ni var i familjen?
-ahhhh ska se här... (10 sekunder tystnad)... Ja det är nog bara jag det.

Fröken i andra änden uppskattade inte min humor och la surt på.

Nyss så ringde det en kille från Bonniers och sa att för länge sen så premunerade jag på nån av deras tidningar. Och han hade med ett jätte jätte bra erbjudande.
Jag orkade verkkligen inte lyssna på hans tråkiga röst så jag avbröt han lite fint och sa "varför tror du jag sa upp tidningen?"
Jag vet inte svarade han lite förvånat.
Jo för den är värdelös och jag vill inte ha den. Och nu har jag inte tid att prata med dig längre, Men om du ger mig ditt hem telefon nummer så ringer jag dig inatt och ger dig ett skitbra pris för att gräva upp en villa grund.
Eller vill du inte heller att främlingar ringer hem till dig med värdelösa erbjudanden?

Kan de där inte skaffa sig ett riktigt jobb istället... usch

Kommentarer
Postat av: liss

haha tack :)...
Haha fan sköning du är då.. men tycker lite synd om männsikor som baravill ringa och sälga lika saker :P ha de

Postat av: Anonym

kim novak ska visst bada i genesarets sjö i helgen har jag hört..=)

2007-04-20 @ 11:00:07
Postat av: J

ha! ha!

2007-05-17 @ 17:24:08
URL: http://EwasKartong.blogg.se
Postat av: Kimmi

*asg* Du är ju bara för skön. Kul att se att det är lite mer liv i dig än vad det var ett tag.

2007-05-20 @ 00:16:12
URL: http://www.kimmi70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback